Bez kategorii

Czy każdy sprzedawca powinien mieć swój sklep w sieci ?

Wyobraź sobie piękne, słoneczne piątkowe popołudnie. Właśnie dobiegł końca twój bardzo ciężki tydzień pracy. Z szerokim uśmiechem wychodzisz z firmy i żegnasz się z szefem oraz współpracownikami. Wsiadasz do samochodu. Już masz ruszać i właśnie wtedy przypominasz sobie, że powinieneś jeszcze zrobić zakupy.

systemy e-commerceI właśnie w tej chwili uśmiech znika z twojej twarzy. Zamiast odebrać dzieci z przedszkola i jechać w kierunku domu, musisz ruszyć w przeciwną stronę centrum handlowego. A tam, jak zwykle ogromne korki. Nie wspominając oczywiście o równie dużych kolejkach do kas. W dodatku najmłodsza część twojej rodziny pewnie jak zwykle okaże się marudząca. Możesz oczywiście zostawić swoje pociechy pod opieką pań przedszkolanek, ale odczuwasz wówczas ogromne wyrzuty sumienia. Poza tym robisz to niejednokrotnie, gdy trzeba dłużej zostać w pracy.

Na szczęście w ostatnim momencie przychodzi ci do głowy myśl, aby wszystkie niezbędne rzeczy zamówić przez Internet. Dzieci pójdą do ogrodu i spędzą czas na świeżym powietrzu, a ty razem z nimi. A gdy zmęczone zabawą zasną, zrobisz zakupy. Bo przecież sklepy internetowe zawsze są otwarte i gotowe na przyjęcie twojego zamówienia. A rano kurier dostarczy zamówienie wprost do twojego domu. I już nie musisz się martwić, że zabraknie owsianki na śniadanie.

Wybór najlepszej oferty i oszczędność

Porównywarki cenowe z kolei pomogą wybrać najkorzystniejsze oferty. Zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na weekendowy wyjazd. Zyskany czas pozwoli na przejrzenie oferty sklepów odzieżowych. Bo przecież przed wami wakacyjny wyjazd i warto już teraz zaopatrzyć się w niezbędne akcesoria. A zaoszczędzone nerwy? Tego nie da się zmierzyć żadną miarą.

Jak to dobrze, że coraz więcej świadomych sprzedawców wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i decyduje się na sprzedaż w sieci. Dzięki temu coraz więcej dóbr można nabyć z poziomu swojej miękkiej kanapy, w wygodnym dresie, bez wychodzenia z domu. Popijając przy tym ulubioną aromatyczną kawę lub lemoniadę.

Liczba kupujących online wzrasta każdego dnia

Wie o tym każdy świadomy przedsiębiorca. Z jednej strony ludzie sprzedają swoje produkty, usługi, wiedzę, kompetencje. Z drugiej zaś kupują te dobra, których aktualnie sami nie posiadają. A jak wiadomo społeczeństwo XXI wieku to ludzie Internetu. Co za tym idzie, coraz większa część transakcji jest dokonywana w sklepach online. Zatem użytkownicy systemów e-commerce to przyszłość dla biznesu.

Ty również sięgnij po rozwiązania, które wykorzystała firma Black Red White

Każde świadome przedsiębiorstwo, które prowadzi sprzedaż produktów lub usług i chce być obecne na arenie rynkowej, decyduje się na stworzenie swojego sklepu w Internecie. Często przedsięwzięcie to funkcjonuje równolegle ze sprzedażą w tradycyjnym punkcie handlowym. Świetnym przykładem takiej hybrydy może być największa polska grupa meblarska Black Red White, która 3 lata temu zdecydowała się na wejście ze swoimi produktami do sieci.

Korzyści płynących z oferowania konsumentom sprzedaży poprzez systemy e-commerce jest mnóstwo. Do najważniejszych można zaliczyć:

  1. Możliwość dotarcia do bardzo szerokiego grona odbiorców. Według raportu firmy We Are Social, obecna liczba internautów wynosi 3,773 miliarda. Już połowa mieszkańców całego globu korzysta z Internetu.

  2. Brak konieczności ciągłej i bezpośredniej obsługi klienta. Każdy odwiedzający samodzielnie lustruje asortyment, czyta oceny i wkłada produkty do koszyka.

  3. Budowanie stałej bazy klientów poprzez pozostawianie maili i numerów telefonów podczas rejestracji. Dzięki temu można na bieżąco informować ich o aktualnych promocjach czy nowościach

  4. Możliwość personalizowania oferty, którą zawdzięczać należy procesowi analizy ścieżki zakupowej użytkownika. Jest to bardzo trudny proces w przypadku sprzedaży tradycyjnej

  5. Spora oszczędność budżetu wynikająca z faktu, iż powierzchnia magazynowa jest zdecydowania tańsza od handlowej.

Biorąc pod uwagę powyższe punkty, warto już dzisiaj założyć swój własny sklep internetowy i cieszyć się zyskami wynikającymi ze zwiększania przychodów. W tym celu najlepiej już na początku wybrać sprawdzone rozwiązania.

Dodaj komentarz